מרכזיות טלפונים בשיטת הענן – למי זה מתאים ולמה?

אם נביט קצת לאחור נראה כי בעבר, רק חברות וארגונים גדולים רכשו מרכזיות טלפונים ברמה איכותית גבוהה, מכיוון שהדבר הצריך מן הסתם רכישה של ציוד קצה, הטמעתו במשרדי החברה, בניית חדר מיוחד אשר בו תמוקם המערכת ומינוי של איש טכני כל שהוא אשר יפעל בתוך החברה לשם תחזוקת המרכזיה או חתימה על חוזה השירות עם חברה חיצונית אשר מספקת שירות זה. כל זה היה בעבר. ומה היום? היום, בזכות טכנולוגיית הענן הייחודית והיעילה כל כך, אפשר לראות כי גם עסקים קטנים יכולים לשדר רצינות עסקית באמצעות מרכזיות טלפונים אשר נשלטות מרחוק ללא כל בעיה.

כיצד עובדות מרכזיות טלפונים אשר פועלות מרחוק ?

פעילותן של מרכזיות טלפונים הפועלות בשיטת הענן מבוססת על מיזוג בין מערכת המחשוב למערכת הטלפוניה. פעילות זאת היא וירטואלית ואינה מצריכה התקנה כלשהי במשרדי החברה ולכן זה מתאים גם לחברות הממוקמות בבית וגם לחברות שבהן מועסקים רק כמה עובדים בלבד. הגישה אל מערכת הניהול והבקרה במרכזיות אלה נעשה באמצעות רשת האינטרנט, כאשר הניתוב במרכזיות אלה פועל בין המחשב המשרדי לשרת הווירטואלי.

יתרונות של מרכזיות שונות אשר פועלות בשיטת הענן

היתרון הבולט ביותר של מרכזיות אלה, הוא הוזלה משמעותית של שירותי הטלפוניה. בין אם זה קשר בין עובדי החברה הנמצאים בתוך המשרד ובין אם זה קשר טרנס אטלנטי בין המשרד לעובדיו, עלות השיחות היא אפסית. בשאר שירותי הטלפוניה שמספקות מרכזיות טלפונים הוירטואליות, מדובר על הוזלה של עד 40 אחוז. יתרון נוסף הוא כמובן חיסכון ברכישת חומרה והתקנתה במשרדי החברה. אינטגרציה מלאה למחשב מאפשרת למרכזיות אלה גם להעניק חוויית משתמש נוחה ביותר.

כיצד ניתן לקבל שירותי מרכזיות טלפונים וירטואליות?

את השירות ניתן לקבל היום בכמה דרכים; השיטה הראשונה היא באמצעות ספקי תקשורת גדולים ומוכרים הפועלים בנישות רבות, השיטה השנייה היא לפנת לספק המתמחה אך ורק בטלפוניה הוירטואלית. השיטה הנוספת היא לפנות לספקי השירות הקטנים או לקבוצות שמפתחות ומשווקות את המערכות הללו.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.