הפתרונות של שיזוף עצמי

איך משיגים תוצאות טובות של שיזוף עצמי?

היתרונות של שיזוף עצמי באים לידי ביטוי בכך שניתן להשיג תוצאות טובות בלי להיות חשופים לשמש. לשם השוואה, שיזוף רגיל יכול להתבצע רק אחרי חשיפה ממושכת לשמש ולקרינה. יתרה על כך, שיזוף סטנדרטי רלוונטי רק בחלק מהשעות של היממה ובחלק מחודשי השנה. אז אפילו במדינה חמה עם אקלים ים תיכוני כמו ישראל, לא תמיד אפשר להשיג מראה שזוף – אלא אם משתמשים בפתרונות של שיזוף עצמי.

הפתרונות של שיזוף עצמי מבוססים על מוס ועל ספריי. ברוב המקרים, ניתן להשוות בין מוס לבין ספריי על פי העדפות אישיות של נוחות וזמינות. כמו כן, ניתן להתאים בין כל סוג של שיזוף עצמי לבין חומרים פעילים, מינרלים או ויטמינים שיש בתוכו. אם בוחרים נכון את הספריי או את המוס, סביר להניח שהתוצאות של שיזוף עצמי יהיו לא רק טובות אלא גם מאוד מהירות.

היכנסו וצפו! טעויות שלא כדאי לכן לעשות כשאתן מתאפשרות:

היתרונות של שיזוף עצמי

הדרך להשיג תוצאות מעולות של שיזוף עצמי היא להיצמד להנחיות היצרן. בין היתר, ההנחיות עוזרות לדעת באיזה חלק של הגוף להתחיל על מנת למרוח את המוס או את הספריי, מה לעשות על מנת להבטיח ספיגה מלאה שלו בתוך העור ואיך שומרים על מראה שזוף ואחיד. אם משלבים בין היתרונות של תוצאות טובות ומהירות גבוהה, מרוויחים את הערך המוסף של שיזוף עצמי.

שיזוף עצמי מומלץ עבור גברים ונשים בגילאים שונים שלא רוצים להיות תלויים בשמש. בנוסף, זו שיטת שיזוף שמתאימה למי שחשוב להם להיראות במיטבם לכל אורך השנה ולא רק בקיץ. מעבר לכך, אין בעיה עקרונית לשלב בין שיזוף עצמי לבין שיזוף טבעי – בעיקר בחלקים שלא ניתן לשזף תחת קרני השמש.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.