איך בוחרים פיזיותרפיסט מומלץ?

במידה ואתה סובל מכאבים לא מוסברים בגופך, חכה רגע לפני שאתה קובע תור למיטב המומחים, והתייעץ עם פיזיותרפיסט מומלץ אשר ראה הרבה מקרים של פציעות וכאבים לא מוסברים בחייו כמטפל. לעיתים זה כל מה שצריך. הפיזיותרפיה נמצאה כיעילה מאוד בריפוי לשלל בעיות בריאות מגוונות ולכן חשוב לבדוק אם התסמינים מהם אתה סובל יכולים להיפטר בסדרת טיפולים קבועה אצל פיזיותרפיסט, אשר קל יותר ומהר יותר לקבוע אליו תור.

פיזיותרפיסט מומלץ – ערובה לטיפול איכותי ומקיף

יש הרבה מאוד פיזיותרפיסטים מטפלים בשלל תחומים מגוונים. ישנם כאלו הבוחרים תחום אחד להתמחות בו ומתמקצעים אך ורק בו ישנם פיזיותרפיסטים הבוחרים להתמקצע בתחומים רבים ומגוונים. לא משנה במי מהם תבחר שיסייע לך, חשוב רק לבדוק האם יש לו המלצות ממטופלים אחרים. פיזיותרפיסט מומלץ סביר להניח כי יודע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ולכן מקבל פידבקים ממטופלים שלהם הוא עזר להיפטר מהכאב שלהם.

פיזיותרפיה נמצאה יעילה לסובלים מבעיות בצפיפות העצם

אוסטאופורוזיס הידועה גם בשמה השני צפיפות עצם ידועה כבעיה ממנה סובלים בעיקר אנשים מבוגרים. ככל שעולים בגיל כך גם מסת העצם יורדת ומעלה את הסיכון לשברים בעצמות הגוף. התהליך לא קורה ביום אחד, אלא בהדרגה ובדרך כלל הוא גם לא מורגש על כך חשוב לבצע בדיקה זו אם יש חשד ולו קטן. במידה ואובחנת כסובל מבעיה זו, תרגול פיזיותרפי קבוע של הגוף יעצור את התפשטות המחלה ויקבע אותה במקומה. לכן חשיבות גילוי מוקדם היא קריטית ויכולה לסייע רבות מבחינה מניעתית.

התינוק שלך סובל מעיכוב התפתחותי? גם כאן הפיזיותרפיה יכולה לסייע רבות

הורים רבים פונים לטיפול פיזיותרפי על מנת לטפל בילדיהם. טיפול זה הנעשה על ידי פיזיותרפיסטים, להם התמחות בתחום התינוקות והילדים, נעשה בצורה עדינה, רגישה ומותאמת לקטנטנים. זהו טיפול לא חודרני ולא כואב כך שהתינוק אינו סובל ולו לרגע. בטיפול, ההורה לומד איך לתרגל בצורה נכונה את התינוק שלו על מנת לצמצם את הפער ההתפתחותי שצבר, ובכך הוא מחזק את שריריו ומלמד אותו מיומנויות חדשות תוך כדי משחק תואם גיל. ישנה הצלחה גדולה מאוד לטיפול פיזיותרפי אצל תינוקות, ובדרך כלל הבעיה נפתרת לאחרסדרת טיפולים ותרגול קבוע.

תרגול קבוע לבד או יחד עם המטפל יקדמו את ההחלמה

באם אתה נמצא בסדרת טיפולים אצל הפיזיותרפיסט שלך רצוי מאוד כי תשתף איתו פעולה ותקשיב להמלצותיו לתרגול נוסף של התרגילים אותם אתם מבצעים בעת הטיפול, בבית. ככל שגוף האדם מתרגל יותר, כך הוא מתחזק מהר, וככל שהוא יהיה חזק יותר, הדרך להחלמה מהירה יותר. חשוב להבין כי טיפול פיזיותרפי הוא אינו קסם, הוא דורש אורח רוח וסבלנות רבה וכן, גם תרגול קבוע. ברוב המקרים טיפול מסוג זה מניב תוצאות מצוינות מבלי התערבות פולשנית – רק בעזרת חיזוק הגוף עצמו.

This entry was posted in פיזיותרפיה. Bookmark the permalink.