קו המומחים במיסטיקה

קו המומחים במיסטיקה

רבים מאיתנו מחפשים היום דרכים אלטרנטיביות לפתרון הקונפליקטים ולקבלת עצות שימושיות לחיים: מה לעשות אם הבעל מעדיף לבלות בסופי שבוע עם חברים, איך להגדיר לילד את הגבולות, איזה מסלול משכנתא עדיף לבחור ועוד. יש הפונים לתוכניות טלוויזיה כמו "סופר נני" או "משפחה חורגת" אך כידוע זה כרוך בחשיפה עצומה ובהשקעת אנרגיות אדירות.

הדרך הנוספת, לקבל עצה מדהימה ממומחה היא קו המומחים במיסטיקה. כמעט כל תחנת רדיו (רדיו דרום למשל) מספקת למאזינים קו מומחים אליו יכולים המאזינים לפנות בכל שאלה: מהי יהיה עם זוגיות שלי? למה אני בדיכאון? מתי יגיע כסף? וכו'… theater domain austin . קו המומחים כולל בתוכו מיסטיקנים ידועי שם שמסוגלים לספק תחזיות מרתקות בקו הטלפון.

קו המומחים במיסטיקה –  איזה מומחים?

כמו שוודאי ניחשתם, קו המומחים במיסטיקה מונה עשרות מומחים מתחומים שונים: ייעוץ רוחני, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, בריאות, קבלה, פתיחת מזל , קריאה בקלפים, תקשור ועוד. מידי יום מאות מאזינים מתקשרים לקו המומחים ומקבלים תשובות לכל השאלות המטרידות אותם.

יוסף איש הקבלה הוא דוגמא למיסטיקן שמדהים את המאזינים מדי יום. אנשים נותנים לו את תאריך הלידה ואת שמם המלא – ומקבלים תחזית מדויקת וניתוח אופי פשוט מדהים. גם אנשים שלא מאמינים במיסטיקה לא יכולים להישאר אדישים לתופעה הזו.

קו המומחים של המיסטיקה – איך זה עובד?

קו המומחים במיסטיקה מאפשר למאזינים לקבל תשובה לבעיה באמצעות טלפון או פקס'. קיימת אפשרות לשלוח פקס' מבעוד מועד עם שאלה מפורטת לאחד המומחים ואז לקבל תשובה מבלי לעלות לשידור וקיימת אפשרות להתקשר למומחה בזמן התוכנית ובכך גם לעלות לשידור. יורם סוויסה מרדיו דרום אוהב להעלות מיסטיקנים לשיחה און ליין.

חלקם של המאזינים עולם לשידור בשם בדוי וחלקם מוסרים את פרטיהם המלאים, אם כי ההפקה תמיד מקפידה לשמור על פרטיותם. לקו המומחים ישנו גם אתר אינטרנט שגם דרכו ניתן לפנות למומחים או לחלופין לשמוע את התוכנית ואת העצות שהמומחים נתנו למאזינים.

קו המומחים – מה שואלים?

מאזינים המתקשרים לקו המומחים עם שלל בעיות הקשורות כמעט לכל נושא בחיינו. הנה לדוגמא, כמה שאלות שנשאלו בתוכניות האחרונות. שאלה לרויטל רואת הנסתרות: "בני בן השלוש לא מוכן להירדם לבד – שום דבר לא עוזר!".

שאלה לאורן בעל החזיונות: "אני סובלת כבר שנים מכאבי ראש חזקים, האם מדובר במיגרנה"? שאלה ללאה שירה גד: "חזרתי בשאלה וביום שבו התגייסתי אימא התקשרה וביקשה שלא אגיע יותר הביתה."

This entry was posted in מיסטיקה ובריאות. Bookmark the permalink.