פסיכולוגית קלינית בתל אביב

פסיכולוגית קלינית בתל אביב – סיפורה של תל אביב

העיר תל אביב מרכזת בתוכה את מיטב הצעירים של ישראל. צעירים וצעירות מכל שכבות האוכלוסיה ומכל האזורים בארץ מגיעים לעיר הגדולה כדי להראות ולהיראות, כדי לגבש את זהותם וכדי למצוא את מקומם בלימודים ובעבודה.

אין עוד עיר בישראל המציעה כל כך הרבה חיי חברה ובילויים לאנשים צעירים. יחד עם זאת, העיר הזו מאתגרת מהרבה בחינות ולכן פסיכולוגית קלינית בתל אביב יכולה לעבוד מסביב לשעון.

פסיכולוגית קלינית בתל אביב – חרדות

אחד הסימפטומים הנפשיים המטרידים ביותר שיש היום באוכלוסיה הוא החרדה. חרדה מפני בחינות, חרדה מחושך, חרדה מגברים, חרדה מקהל, חרדה מחיות וחרדה מפני טיסות. השורשים של רוב החרדות הם בהתפתחות האישיות בגילאים המוקדמים.

פסיכולוגית קלינית בתל אביב נדרשת להכיר אתכם לעומק כדי לנסות להבין מאין נובעת החרדה. בנוסף לכך, החוויה האורבנית הגדולה והמהירה של תל אביב לא תורמת לעניין. העיר תל אביב היא עיר שפועלת 24 שעות ביממה. הכל מהר והכל בלחץ – הכל עובד. יש אנשים עבורם זה קצת יותר מדי.

פסיכולוגית קלינית בתל אביב – בדידות

אנו רגילים לדבר על תל אביב בהקשר של הזדמנויות, חיים, תנועה, ים, חופש ובילויים. אך גם יש צד נוסף לעיר הזו: עבודה קשה ביומיום כדי שנוכל להחזיק את דמי השכירות, כמות אדירה של צעירים וצעירות בריכוז גיאוגרפי קטן ותחושה כללית של קיבוץ.

בכל מקום שאתה לא מסתובב בתל אביב אתה רואה אנשים מבלים. העניין הוא שהחיים הם לא רק בילויים וכיף. יש אתגרים, יש ימים פחות מוצלחים ויש גם עצב. תפקידה של פסיכולוגית קלינית בתל אביב הוא לעזור לצעירים להבין שמדובר במצג שווא. יש אנשים שיותר קשה להם להתמודד עם הבועה התל אביבית.

הבועה התל אביבית – הכל שמח

לא הכל שמח בתל אביב. צריך לעבוד די קשה כדי לשלם שכר דירה. קשה לקום בבוקר לעבודה אחרי ערב אלכוהול שנמשך עד לשעות הקטנות. לא קל לגור עם שותפים ולא קל לראות אנשים מבלים כל היום בבתי קפה. לא פלא שהרבה אנשים בתל אביב פונים אל פסיכולוגית קלינית, לפעמים דרך קופת החולים, כדי לדבר עם מישהו נורמלי וכדי לקבל פרספקטיבה על החיים.

This entry was posted in פסיכולוגיה. Bookmark the permalink.