פירוש חלומות

פירוש חלומות און ליין

בפורטלים של מיסטיקה און ליין ישנם מספר רב של מיסטיקנים אשר ישמחו לעזור בנושא של פירוש חלומות. בשיחת טלפון אחת ניתן לשוחח עם מיסטיקן, מהטובים שיש, שיעזרו לפרש יחד את החלומות המורכבים והאישיים ביותר ולהסביר את משמעותם. בנוסף, ישנו מילון המסודר בסדר אלפביתי, ובו ניתן לקבל הסבר למוטיבים חוזרים. חלום הוא עניין פרטי המביע את כל הפנטזיות, התשוקות והשאיפות של אדם שמעולם לא סיפר לאף אחד. ניתן למצוא את המיסטיקן שיהיה הקשוב ביותר ויעזור להבין מה עומד מאחורי החלום ומה משמעותם. אתרים שונים של מיסטיקה מאגדים תחתיהם מיסטיקנים בעלי ניסיון רב בפירוש חלומות ויוכלו תוך שיחת טלפון אחת לתת הסבר לחלומות.

יוסף – פרשן החלומות

פיענוח חלומות של יוסף בישר על שבע שנים טובות לכלכלת מצרים ולאחריהן שבע שנים של בצורת. בזכות פירוש חלומות של יוסף, ניצל עתידה של מצרים והאחרון הוא הפך לאהוב על פרעה. לא רק פרעה, רבים מתעוררים בלילות כשהם מזיעים מסיוט עליו חלמו במהלך הלילה. להפך, לילות בהם מתעוררים אנשים מחוייכים מחלומות מתוקים שהפתיעו אותם במהלך הלילה. כולם מתעניינים לדעת מה המשמעות של החלומות אותם חלמו, הטובים והפחות טובים. עוד מימים עברו חקר חלומות היה נושא אשר סיקרן את האדם בניסיון להבין כיצד החלומות משפיעים על חיי היום יום שלו. כמו כן האדם החולם מעוניין להבין מה פרשנותם לגביו, מה ניתן להסיק מן החלום ובהתאם לקבל מידע חיוני שיעזור בקבלת החלטות.

פרויד – ספר לי על חלומותיך ואספר לך מי אתה

פרויד היה גם מבין אלו שהתעניינו בחקר החלומות, ואף הוציא ספר על מחקרו המעמיק בנושא. לטענותו חלומות מבטאים את השאיפות והמחשבות שאנשים מדחיקים ולא מרשים לעצמם להביע בפני החברה בגלל חשש מביקורת. החלומות מהווים סביבה ניטראלית מביקורת חיצונית ולכן הם מקום בטוח למחשבות עמוקות. ולכן למעשה, תחום הפסיכולוגיה רווי תורות שלמות העוסקות בחקר החלומות, באמונה שחלומות מסמלים את התת מודע שלנו שבא לידי ביטוי בחלום. בזכות החלומות ופירושם ניתן לברר עוד על נפש האדם העמוקה והנסתרת.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.