עורך דין פלילי

במה עוסק עורך דין פלילי?

במסגרת התחומים השונים אשר מטפלים בהם עורכי דין בארץ וברחבי העולם, אין כל צל של ספק, כי אחד מן התחומים המורכבים והחשובים ביותר הוא תחום המשפט הפלילי. אז בואו ונבדוק מה כולל תחום זה ואיך עורך דין פלילי יוכל לשנות עבורכם את התמונה מן הקצה אל הקצה, לטובתכם כמובן. אם כן, עורך דין פלילי עוסק בתחום הפלילים ומייצג אנשים בבית המשפט בעברות שונות.

עורך דין פלילי מייצג כל אדם שנאשם או שהוא חשוד במעשה פלילי ואין קשר בין עורך דין פלילי והעולם התחתון. גם אנשי העולם התחתון נעזרים בשירותיו של עורך דין פלילי ובדרך כלל יש להם אחד או כמה שמייצגים אותם באופן קבוע. עורך דין פלילי מייצג לרוב אנשי עסקים, רופאים, מתווכים, רואי חשבון וגם אנשים מן השורה.

סוג העברות שבהם מטפל עורך דין פלילי

עורך דין פלילי עוסק בקשת רחבה של עבירות שבגינן הוא מייצג את הלקוחות שלו. בין היתר מייצג עורך דין פלילי את לקוחותיו בעת חקירות במשטרה, מייצג חשודים בעבירות תקיפה, עבירות מין, אלימות במשפחה, עבירות סמים – החזקה, שימוש ומסחר בסמים, עבירות של החזקת נשק ללא רישוי, עברות של הלבנת הון, מרמה והונאה, עבירות רכוש, עבירות רצח, הריגה, גרימת  מוות ברשלנות וכיוצא באלה.

עבודה מול גורמי חו"ל

עורך דין פלילי מייצג אנשים גם בענייני הסגרה לחו"ל. הונאות באינטרנט, מירמה, פשעי הימורים או פשעי מחשב בין לאומיים יכולים להיות עילה להסגרת חשוד למדינה אחרת ועורך הדין הפלילי יחד עם משרד עו"ד מקומי יכול לטפל גם בסוגיות אלה.

עורך דין פלילי – כמו רופא טוב

כולנו צוחקים על עורכי הדין ויש בדיחות בלי סוף עליהם, אבל כמו שברגע שאנשים נפגעים פיזית הם הולכים לרופא, כך גם במקרה של עורך דין פלילי. ברגע שמאשימים אתכם או שעשיתם דבר מה פלילי עליכם לקחת עורך דין פלילי באופן מיידי כדי שייצג אתם, על מנת שתקבלו את עכל המגיע לכם מן החוק וכדי לייצג אתכם בבתי המשפט ובחקירות המשטרה.

This entry was posted in משפטים. Bookmark the permalink.