ניידת טיפול שיניים

כל מה שצריך לדעת על ניידת טיפול שיניים

כולנו זקוקים לטיפולי שיניים, אך לא כולנו יכולים להגיע לשם כך למרפאת שיניים הקרובה. כאשר מסיבה כלשהי נמנעת מבן אדם היכולת להגיע בכוחות עצמו למרפאת שנים כזו או אחרת, ניתן להיעזר בפיתוח המהפכני בתחום רפואת השיניים, הלא הוא – ניידת טיפול שיניים. נכון להיום רוב המשתמשים בשירותים של ניידת טיפול שיניים הם מוסדות סיעודיים, בתי אבות ובתי חולים. יחד עם זאת, שירותיה של ניידת טיפולי שיניים מיועדים גם עבור אנשים פרטיים וגם עבור וועדי עובדים וארגונים אשר מסבסדים לעובדיהם את טיפולי השיניים. בדרך זו ניתן בעצם להגיע לכל אדם ואדם ולהציע לו טיפולי שיניים המתבצעים בצורה נוחה, כאשר אין צורך לבזבז זמן על נסיעה אל מרפאת שיניים, מציאת מקום חניה וכיוצא באלה.

מה זה ניידת טיפול שיניים ?

מדובר על רכב אשר מאובזר כחדר טיפולים נייד ובו כל המכשירים הדרושים לביצוע של כמעט כל טיפולי השיניים הקיימים. ישנם גם רכבים אשר מכילים את הציוד הנייד שניתן להעביר לכל מקום על מנת לאפשר ביצוע טיפולי שיניים במקומות בעלי גישה מוגבלת או עבור פציינטים שאינם יכולים לצאת מהמיטה או לעזוב את מקום הימצאותם בגלל נכות כל שהיא .

אילו טיפולים ניתן לקבל במסגרת ניידת טיפול שיניים ?

מכיוון שניידות שיניים מאובזרות במכשור חדיש ביותר, ניתן לבצע בהן כמעט את כל סוגי הטיפולים. סתימות, ניקוי אבן, עקירות, טיפולי שורש, כתרים, שיניים תותבות ואפילו שתלים ניתן לבצע בתוך הניידת המקצועית .

מחירים של טיפולים הנעשים באמצעות ניידת טיפול שיניים

כאשר מדובר על טיפולים המיועדים לגיל השלישי, עלויות הטיפולים הנעשים באמצעות ניידת טיפולי השיניים מסובסדים והמחירון נקבע על ידי משרד הבריאות. כאשר מדובר על שירות פרטי או על שירותים עבור וועדי העובדים וארגונים, חברה המפעילה את השירות מספקת מחירים אטרקטיביים בהתאם לסוג ולכמות הטיפולים. בנוסף, ניתן גם לצרף את בני המשפחה למסלול הטיפולים ולקבל הנחה משמעותית מבלי להתפשר על איכות הטיפול ועל הנוחות שהוא מספק .

This entry was posted in בריאות הפה. Bookmark the permalink.