מקדם אתרים

מקדם אתרים – עשרת הדיברות של מקדם אתרים

מאת: איילה נוסבאום

ישנה כמות אדירה של מקדמי אתרים בישראל. בכל שנה מתקיימים עשרות קורסים להכשרת מקדמי אתרים ואנשי שיווק רבים לא רוצים להישאר מאחור. התוצאה היא כמות גדולה של מקדמי אתרים בעלי יכולות קידום ממוצעות ומטה. לא פשוט כיום למצוא מקדם אתרים טוב, איש שיווק עם ידע וניסיון מעשי שיוכל להבטיח לכם תוצאות תוך זמן קצר.

בתקופה כזו, עם אינפלציה אדירה של מקדמי אתרים, ריכזנו עבורכם את עשרת הדיברות של מקדם אתרים טוב. אם איש השיווק שלכם לא עומד באחד התנאים הללו, כדאי להחליפו – כי יש גם מקדמי אתרים טובים בישראל!

עשרת הדיברות של מקדם אתרים –

  1. לא מתפקידו של הלקוח להגדיר את רשימת המושגים לקידום. על מקדם האתרים להרכיב רשימת מושגים לקידום, וזאת על סמך בדיקות סטטיסטיות יסודיות.
  2. אופטימיזציה היא הבסיס של קידום אתרים אורגני. לא מתחילים לבצע אף פעולה שיווקית לפני שמסיימים אופטימיזציה.
  3. על מקדם אתרים לוודא את תקינות קוד האתר של הלקוח. אתר צריך לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים של בניית אתרים ואסור שיהיו "דפי שגיאה".
  4. על מקדם האתרים שלכם להגדיר יעדים ברורים לעבודה.
  5. מקדם אתרים מקצועי חייב לערוך איתכם הסכם ברור, בו מפורטות הפעולות השיווקיות שהוא הולך לבצע. צריך להיות לכם ברור מה תקבלו תמורת כספכם.
  6. גם אם הוגדרו יעדים חצי שנתיים, חברת הקידום חייבת לתת לכם עדכונים שוטפים לגבי ההתקדמות בעבודה. ההתקדמות צריכה להיות הדרגתית ומורגשת!
  7. מקדם אתרים טוב חייב להביא תוצאות חזקות. קידום אתרים בישראל הוא לא משימה קשה מדי! מי שמספר לכם סיפורים אחרים הוא פשוט לא מקצועי.
  8. בניית קישורים – איש שיווק טוב יבנה לכם קישורים נכנסים לאתר לאורך כל תקופת ההתקשרות. בצורה כזו פעולות השיווק נראות טבעיות ולא מלאכותיות.
  9. מקדם אתרים מקצועי הוא מקדם אתרים זהיר, שידע להימנע מעונשים כאלו או אחרים בגוגל. אסור לעשות "אובר אופטימיזציה" או פעולות מוגזמות אחרות.

10.  והכי חשוב – מקדם אתרים טוב יכבד את לקוחותיו, יהיה קשוב לצרכיהם ויעמול קשה כדי לספק תמורה יפה לכספם.

עכשיו תורכם לבדוק את מקדם האתרים שלכם!

האם הוא עומד בסטנדרטים הבסיסיים הללו? קידום אתרים עם חברה מקצועית יכול להיות חוויה נפלאה. השקיעו מאמץ מינימאלי למציאת החברה שתביא אתכם אל המקום הראשון. בהצלחה!

This entry was posted in פרסום ושיווק. Bookmark the permalink.