מיסטיקנים און ליין

אבחון ההילה שסביבנו

לכל אחד מאיתנו יש הילה שאופפת אותו. הילה זו האנרגיה שעוטפת אותנו. בהילה יכולים להבחין רק מתקשרים רוחניים כשהם נמצאים במצב מרוכז של תקשור.  המומחים בפורטל מיסטיקנים או ליין,  יוכלו להסביר לכם על ההילה ומשמעותה. ההילה קשורה לבריאות הפיזית של האדם, לנשמה שלו ולשקט הנפשי שלו. על ידי אבחון נכון של ההילה וטיפול בה ניתן להשפיע על האדם ועל אורך חייו.

יש סוגים שונים של הילות וצבעים שונים:

הילה לבנה – הילה זוהרת שמקיפה את האדם כמו ענן לבן ונעים. קל מאוד להבחין בה, בעיקר כשהאדם עומד בחדר חשוך או על רקע כהה. הילה לבנה מעידה על טוהר מידות, יושר, אנרגיות חיוביות, בריאות טובה ויציבה, סגולות טובות וגוף מאוזן.

הילה שחורה – מעידה על מחלה או קושי גופני. פעמים רבות מופיעה ההילה השחורה מעל הראש ובסביבת הגב התחתון, שם יש כאבים חזקים באופן קבוע.

הילה אפורה – היא המעבר מהילה לבנה לשחורה, או להפך. ההילה האפורה נראית כמו ענן אפור. היא יכולה להעיד על התחלה של בעיה פיזית כל שהיא, או על ריפוי ושחרור מכאבים.

הילה כתומה – הילה ברורה בצבע תפוז כהה. בדרך כלל מעידה על מיניות מפותחת וחזקה. אם נראים חריצים וקרעים בהילה, כנראה שיש איזושהי בעיה או מועקה בתחום המיניות.

הילה אדומה – מעידה על אנרגיות חיוביות, מרץ וחיוניות. הילה סביב הלב, כפות הידיים וכפות הרגליים מעידה על נפש בריאה וכוונות טובות. שימו לב, אם ההילה מקוטעת ולא שלמה, זו אזהרה על מערכת עצבים רופפת.

הילה צהובה – נמצאת על הראש ומקשטת את הקודקוד, כמו כתר. הילה צהובה היא חיובית וטובה ומעידה על מידות רוחניות וסגולות כריזמטיות.

הילה ירוקה – הילה שלמה מעידה על בריאות, התחדשות והארה רוחנית.

הילה כחולה – הילה קשה מאוד לזיהוי ונדרשת  למיומנות רוחנית גבוהה. הילה כחולה מעידה על מרץ, חיים בריאים, ורוחניות.

הילה סגולה – מופיעה כגלימה בעיקר מעל כתפיהם של אנשים רוחניים. מעידה על רמת רוחניות מאוד גבוהה. הילה סגולה שנוטה לצבע ורוד מעידה על רגישות יתר.

This entry was posted in מיסטיקה ובריאות. Bookmark the permalink.