מה עושים היום

אין כל צל של ספק כי עולם האינטרנט הוא כיום המקום הנוח ביותר עבור כמעט כל אדם ואדם ברחבי העולם כולו אשר מעוניין לדלות מידע כל שהוא לצרכים שונים ומגוונים מן הסתם. הכל נמצא שם בעצם, וצריך רק למצוא אותו.

האמת היא כי מה עושים היום הוא האתר שכל אחד חייב שיהיה לו בסמרטפון או באייפד שלו. האתר והאפליקציה שלו זמינים בכל הניידים והם יכולים להנחות אתכם לכל המופעים של הקיץ בכל מקום ובכל יום. מדובר על מאות מופעים בקיץ בכל רחבי הארץ החל מהופעות ענק באמפי קיסריה של מיטב האמנים הפופולאריים הישראלים, ועד לאחרוני המופעים במחסנים ישנים בדרום תל אביב עם מוסיקה אלקטרונית ייחודית.

האפליקציה שיודעת מה אתם רוצים בכל מקום

מה עושים הערב יכול להנחות אתכם להגיע למופעים בזמן אמיתי ולציין בפניכם את כל המופעים שמתרחשים באותו הערב בסמיכות לאן שאתם נמצאים. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את האיזור שבו אתם נמצאים וכבר תקבלו רשימה ארוכה של מופעים מכל הסוגים. ואם תרצו להצטמצם למוסיקה ים תיכונית – אין בעייה ותקבלו את כל המופעים המוגדרים כך וכן הלאה.

מה עושים – כל הזמן

האתר מעודכן כל הזמן בכל מה שקורה, בכל מה שחם ולוהט. קבלתם המלצה מחברים לצאת למועדון מסויים וכשהגעתם הבנתם שאתם ממש לא במקום הנכון, לא נורא, כנסו לאפליקציה החינמית של מה עושים היום ותוכלו למצוא שפע של מועדונים באיזור שיוכלו להתאים לכם. תוכלו להבין באיזה סגנון של מועדון מדובר, לאיזה גיל, תקבלו את הכתובת ואת מחיר הכניסה וכדומה. ואם תרצו תוכלו בשנייה אחת להעלות את המקום והאירוע לפייסבוק או לכל רשת חברתית אחרת ולשתף עם החברים שלכם.

מה עושים בכל מקום

האתר בנוי עם ממשק מאד נוח להפעלה והניווט הוא אחד הקלים שיש. האתר בנוי מקטגוריות של מקום, סוג הפעילות, מיקום, מחירים, טווח גילאים וכדומה. מכל מקום ובכל מקום שבו תהיו תוכלו בשניות לדעת מה עושים היום ועוד הרבה דברים נוספים.

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.