מה עדיף – לופטים למסיבת רווקות או בית מלון?

נשים לפני החתונה צריכות לבלות לפחות לילה אחד עם החברות הקרובות שלהן. הבילוי הזה נקרא מסיבת רווקות ויש לו משמעות גדולה בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, הבילוי עם החברות מרגיע את הכלה לפני החתונה ומעניק לה כמה שעות של שקט בין שלל הסידורים וההכנות. בטווח הארוך, מסיבת רווקות משאירה את הכלה עם חוויות לכל החיים ועם טעם של עוד.

מצד שני, לא כל מסיבת רווקות מצליחה לעמוד בציפיות והרבה תלוי במקום שבו בוחרים לערוך את האירוע. האפשרויות שעל הפרק כוללות השכרת וילה, צימר או בית מלון וכמובן לופטים למסיבת רווקות. השאלה היא באיזה מקום עדיף לערוך את האירוע ובעיקר האם רצוי לבחור לופטים למסיבת רווקות על פני בית מלון.

היתרונות של לופטים למסיבת רווקות

לופטים או בית מלון עומדים בראש סדר העדיפויות של נשים שצריכות לתכנן מסיבת רווקות. היתרונות של בית מלון הם זמינות גבוהה, האפשרות להתפנק בלי להתאמץ וחבילות שכוללות לצד הלינה גם ארוחת בוקר. החיסרון הוא שמדובר בהוצאה משמעותית עבור רוב הבנות ושאי אפשר לחגוג ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה כי יש אורחים נוספים.

מנגד, לופטים למסיבת רווקות מרכזים את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. בלופטים השונים שמפוזרים ברחבי הארץ ניתן לשמור על דיסקרטיות מלאה ויש מקומות שמאובזרים בציוד משוכלל ומפנק. נשים יכולות למצוא לופטים למסיבת רווקות עם ג'קוזי, הוט טאב ומתקני סאונה וספא שאין באף בית מלון אחר.

בנוסף, משתלם יותר לשכור לופטים למסיבת רווקות מאשר חדר בבית מלון. אפשר להזמין כמה עשרות חברות ללופטים וניתן גם לשלב פעילויות ואטרקציות עם בנות משפחה, קולגות ואורחות מיוחדות.

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.