לימודי שוק ההון

אין כמו לימודי שוק ההון במסגרת של בית השקעות!

מבחינת מוסדות לימוד אשר מתמחים במסלולים של לימודי שוק ההון, תיאורטיים ומעשיים כאחד, ישנם שני סוגים של מוסדות: הראשון הינו מוסד לימודים ייעודי ומובהק של לימודי שוק ההון, ואילו השני הינו מטעם בית השקעות אשר השיק מסלול בלעדי של לימודי שוק ההון, מסלול אשר לא כולל רק תוכנית לימודים ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם פרקטיקה והתמקצעות מעשית בשוק ההון בזמן אמת.

לימודי שוק ההון 'חייבים' בפרקטיקה מעשית ובזמן אמת

אחת מן החובות הרגולטוריות והמקצועיות אשר כל מוסד לימודים ללימודי שוק ההון חייב לעמוד בו הינו לימוד והקנייה של כל הידע, הכלים והאמצעים התיאורטיים והטכניים אשר דרושים לפעילות מסחר בשוק ההון. יחד עם זאת, לא צריך להיות 'שועל' בשוק ההון על מנת לדעת, כי ללא פרקטיקה מעשית ואפילו בזמן אמת, גם מסלול לימודי שוק ההון האיכותי, המהוקצע וברמה הגבוהה ביותר, כלל לא יוכל לבוא לידי ביטוי בפועל. לעומת זאת, לימודי שוק ההון מטעם בית השקעות פעיל ומצליח הינם לימודים אשר פרקטיקה מעשית במסגרת של חדר משרד ממוחשב ו'און ליין' הינה חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים שלה.

בתי השקעות אף מצטיינים בתוכנית לימודי שוק ההון מצטיינת ביותר

בתי השקעות לא היו 'מגלגלים' מיליארדים של שקלים ללא צוות הנהלה מנוסה ומיומן, והון אנושי אשר מתמחה בכל רזי שוק ההון. לפיכך, אין זה פלא להיווכח, כי יותר ויותר בתי השקעות 'הגו' תוכנית לימודי שוק ההון אשר מורכבת מהכרה לעומק של שוק ההון, ניהול תיק השקעות עצמאי, ניתוח טכני ופרקטי ואימון אישי.  בפועל, תוכנית לימודים זו נחשבת למצטיינת ביותר, הן ברמה התיאורטית והן ברמה המעשית.

לימודי שוק ההון במסגרת של בית השקעות – ממש 2 במחיר 1!

יותר ויותר תלמידים של לימודי שוק ההון מטעם בית השקעות כזה או אחר מדווחים, כי לאחר סיום הלימודים הם נותרו לעבוד בבית השקעות – ובהצלחה יתרה. במילים אחרות, אם גם אתם מתכננים ומתעדים ללמוד ולעבוד בשוק ההון, עשו זאת אך ורק במסגרת של בית השקעות.

This entry was posted in שוק ההון. Bookmark the permalink.