יתרונות פיננסיים למערכות ניהול מוקד בענן

כאשר אתם מתחבטים באיזו מערת טלפוניה כדאי לכם לבחור עבור העסק שלכם, עליכם פשוט מאד לבחור במערכת אשר תספק לכם גם שירות יעיל עם מינימום תקנות וגם יתרונות שונים של חדשנות וטכנולוגיה מוצלחות באופן מיוחד. ניהול מוקד בענן מאפשר זאת ללא ספק.

נמנה כמה יתרונות פיננסים המהווים התנעה למגמת המעבר למערכות ניהול מוקד בענן:

  • תשלום לפי שימוש – הלקוח יכול להחליט האופן גמיש באילו משאבי מערכת להשתמש, ולכמה זמן.
  • באפשרותם של ארגונים בינוניים וקטנים לחסוך את ההשקעה של ציוד טלפוניה יקר והם יכולים לרשום זאת בסעיף הוצאות – ולא בהוצאה הונית. דבר זה גם מסייע להם בתכנון מראש של ההוצאות – ובאופן גמיש למדי, המתאים למאפייניו הנוכחיים של הארגון.
  • גמישות תפעולית – זהו מודל המאפשר לקליינטים בגדלים וסוגים שונים, לשלוט ולנהל את הוצאות התפעול, תוך גמישות רבה למדי.
  • מבנה החלוקה החדש של החומרה בין כמה ארגונים, מאפשרת לספקים להציע שירות זול יותר, וכמובן, כלכלי יותר לארגון.

אבטחה

רק למראית עין עלולים לראות כאילו מערכות ניהול מוקד בענן סובלים מאבטחה לקויה, אך לא כך הוא הדבר. ספקי השירות משקיעים רבות באבטחתה של המערכת, ולרוב יותר מאשר כל ארגון אחר, בינוני או קטן. אלו אמצעי אבטחה המהווים יתרון משמעותי לחברות שברשותן לא קיימת אפשרות להגן על הרשתות שלהם ברמה גבוהה מספיק.

וירטואליזציה גמישה

זוהי תכונה נוספת המעודדת מעבר למערכות ניהול מוקד בענן – האפשרות להפעלת נציגים מכל מקום, זאת במקביל לניהול המוקד המרכזי. ניתן לחבר נציג מסוים מרחוק – וכך הביא לחיסכון משמעותי בעלויות של תפעול המוקד הטלפוני.

גישה לטכנולוגיה החדשנית והעדכנית ביותר

ללא ספק, קיימת תחרות בין הספקים השונים של שירות ניהול מוקד ענן – מה שמבטיח ללקוח הוודאות את הטכנולוגיה הכי עדכנית. ספקי השירות מחויבים בהחלט לרמה גבוהה של שירות, להציע מענה איכותי ומתקדם, על מנת לשרוד בשוק שכל הזמן מתפתח, וכמו כן – לעדכן את מערכותיהם על פי דרישות השוק המשתנות, וגל פי החידושים האחרונים אותם דורש השוק בענייני ניהול מוקד בענן.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.