ייעוץ פנג שואי

פנג שואי הנה תורה סינית עתיקה בה משתמשים בידע רב על האנרגיות השונות המקיפות אותנו בכדי ליצור הרמוניה בתוך חלל מסוים. ייעוץ פנג שואי ניתן על ידי אנשי מקצוע אשר למדו את התחום לעומק ולהם ניסיון רב בו.

אנשים רבים אינם מודעים לכך שמדובר בתחום לימודים ענף במיוחד ובו חוקים רבים, מדובר איפה על תורה שלמה אותה יש ללמוד כדי לדעת אפילו כיצד להזיז חפץ בבית כך שהוא יגרום לאנרגיית הצ'י לעבור בו בצחורה כזו שתשרה אווירה נעימה.

על מה מתבסס ייעוץ פנג שואי ?

ייעוץ פנג שואי מתבסס על תורת הפנג שואי. פירוש השם פנג שואי הוא למעשה רוח ומים. הרוח מסמלת את הכוחות האנרגטיים אותם אנו לא יכולים להרגיש והמים מסמלים את הכוחות האנרגטיים אותם אנו כן יכולים להרגיש. בסופו של דבר מדובר על כוחות אנרגטיים אשר משפיעים עלינו בכל פן בחיינו כולל העבודה, הקריירה, הבריאות והזוגיות.

דוגמה טובה לאנרגיית צ'י לא טובה הוא חדר או בית בו תחושה תמידית תקועה או קודר, בית בו הדיירים חשים שהם עומדים במקום וכי לא טוב להם היכן שהם נמצאים. ייעוץ פנג שואי ושינויים בבית יכולים לגרום לעלייה ברמת החיוניות של הדיירים בבית ולשיפור ניכר בכל תחומי החיים.

מדובר באנרגיה אשר עוברת בביתנו דרך הפתחים השונים כגון החלונות והדלתות. אם הם חסומים הרי שהאנרגיה אינה יכולה לעבור דרכם. אם הם פתוחים מידי הרי שהאנרגיה עוברת דרכם בצורה מהירה וחזקה מידי. מכאן אנו למדים כי האנרגיה צריכה לעבור בבית בצורה עדינה ונעימה אך מבלי שמשהו יפריע לה לעשות זאת ולכן אנו גם למדים כי יש להשאיר את העניין למומחים.

כיצד יש לבחור שירות ייעוץ פנג שואי ?

כיום ישנם הרבה אנשים אשר עוסקים בתחום ייעוץ פנג שואי אך יש לעשות את ההפרדה בין כל אותם עסקנים אשר מנצלים את התחום לשם רווחים וללא שיהיה להם הרקע המתאים לכך ובים אנשי מקצוע אמיתיים אשר למדו את התחום והקדישו את כל מרצם וזמנם ללימוד הפנג שואי לעומק.

כשאתם בוחרים איש מקצוע של ייעוץ פנג שואי רצוי לברר מה הרקע שלו בתחום, האם למד את התחום לעומק או בכלל לא, האם יש לו לקוחות אשר מוכנים להמליץ עליו וכן הלאה. רצוי מאוד לקרוא חומר בנושא ואף לברר בפורומים השונים באינטרנט על התחום לעומק.

This entry was posted in מיסטיקה ובריאות. Bookmark the permalink.