טיפים לבחירת ארונות הזזה

ארון הזזה הוא בין פתרונות האחסון הנפוצים והמבוקשים ביותר. בעלי בתים, מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים ארונות הזזה כי הם מאפשרים לחסוך במקום ובזכות העובדה שניתן לתכנן אותם בהתאמה אישית. בנוסף, כיום אפשר להשתמש בסוגים שונים של חומרי גלם על מנת לייצר ולבנות ארונות איכותיים. המחיר של הארון משתלם בטווח הקצר והארוך ויש קטלוגים שמהם ניתן להתרשם על מנת לשאוב השראה לקראת עיצוב בית חדש או שיפוץ דירה קיימת.

מצד שני, לא כולם יודעים כיצד לבחור ארונות הזזה ומאיפה להתחיל את ההשוואה בין הדגמים הקיימים. הטיפ הכי חשוב בהקשר הזה הוא להשקיע זמן בהגדרת צרכים ומטרות. מומלץ לבדוק כמה מקום פנוי בדיוק יש בתוך החדר, מה רוצים לעשות עם הארון ומה עומדים לאחסן בו. על סמך הנתונים האלה ניתן להחליט מה יהיה התקציב לבניית הארון ומאיזה חומרי גלם הוא צריך להיות מיוצר.

כך נראה הארון המושלם

האמת היא שאין ארון מושלם שמתאים לכולם ולכן הכל תלוי בהתאמה אישית. התאמה של ארונות הזזה מבצעים לפי חלוקה פנימית, מראה, גודל, סוג הדלתות, גובה וכמובן עיצוב, צבעים וגוונים. במידה ולא בטוחים לגבי העיצוב המתאים והמומלץ של ארונות הזזה, ניתן להגיע לאולמות התצוגה ולשאוב השראה או לתאם פגישת ייעוץ עם מומחה.

רוב החברות שבונות ארונות הזזה ישמחו להעמיד לרשות הלקוחות מומחים שיעזרו להם לבחור פתרון אחסון אידיאלי. חברות מן הסוג הזה עוסקות גם בבחירת חומרי גלם לפי צרכי הלקוחות ובהתאמה אישית של חלל הפנים והחלוקה בין דלתות, מגירות, ווי תליה וכן הלאה. כדאי להשקיע בעיצוב מראש של הארון ולהתייחס לכל השיקולים שבסופו של דבר ישפיעו על אופי השימוש ועל שביעות הרצון.

This entry was posted in עיצובים. Bookmark the permalink.