טיול משפחות לספרד עם הילדים

כך תוכלו לארגן טיול משפחות לספרד ומדריד

במסגרת החופשות שלכם בחו"ל, כבר הרבה זמן שאתם רוצים לטוס ולספרד ולחוות את התרבות הספרדית ממבט ראשון. מצד שני, אתם רוצים לארגן לא סתם טיול רגיל, אלא טיול משפחות לספרד. במילים אחרות – אתם נוסעים ביחד עם הילדים שלכם לטיול שכולו אטרקציות מהנות לכל המשפחה. טיול עם ילדים בספרד יכול להיות קצת מאתגר, אבל הוא יכול להיות חוויה משותפת מדהימה להורים וילדים. הכל שאלה של האתרים שבוחרים שצריכים להתאים לכולם במהלך הביקור במדינה המרתקת הזו .

לבקר בכמה מוזיאונים במדריד

אם אתם מתכננים טיול משפחות לספרד בדגש על אזור מדריד, מומלץ שלא לוותר על ביקור במוזיאון השעווה. מדובר באח הקטן של המוזיאונים המפורסמים בלונדון ופריז אך הוא לא נופל ברמתם. אמנם לא כל הדמויות שתראו במוזיאון יהיו מוכרות ( חלקם הם גיבורי התרבות הספרדית ) אבל זו דרך נהדרת ללמוד על התרבות המקומית במסגרת של טיול משפחות לספרד. מעבר לכך המוזיאון כולל מסע אימה, סימולטור טיסה לחלל, ושאר חוויות .

פארק שעשועים לילדים ( וגם קצת להורים … )

בתוך מדריד תוכלו למצוא את גולת הכותרת של טיול משפחות לספרד, לפחות מבחינת הילדים שלכם – פארק השעשועים של וורנר בראדס ( מה שהילדים יותר מכירים כדמויות הלוני טונס ). זה הפארק המרכזי בעולם ובוודאי באירופה השייך למותג המפורסם. הוא בהחלט לא נופל ברמתו מהפרקים המתחרים של חברת דיסני ואם אתם רוצים טיול משפחות לספרד שהילדים שלכם ייהנו באמת – חובה לבקר בפארק .

וקצת תרבות לסיום הביקור

אבל במסגרת של טיול משפחות לספרד בכל זאת כדאי גם קצת ללמוד ולא רק ליהנות. לכן מומלץ בחום לקנות כרטיס משולב לגן החיות והאקווריום של מדריד. זה יכול להיות באמת השיר של טיול משפחות לספרד שאתם מארגנים. מדובר בגן חיות עצום עם מאות זנים של חיות, כולל מופעים של  דולפינים ונחשים. לרוב הביקור בגן החיות ובאקווריום ייקח כחצי יום לפחות, כך שכדאי לפנות את הזמן .

This entry was posted in טיולים וחוויות. Bookmark the permalink.