טיול מאורגן לפרו שלא תשכחו לאורך זמן

אתם רוצים לצאת לטיול אל מדינה בעלת תרבות שונה מאד מהתרבות המערבית, אך כזו שבכל זאת לא תהיה זרה עבורכם לחלוטין, ומסתבר כי בהחלט יש לכם מגוון של מדינות אשר תוכלנה לספק לכם את מבוקשכם בצורה מיוחדת במינה. האמת היא, כי מבין מדינות דרום אמריקה, אין כל צל של ספק כי פרו היא זו אשר תענה על הצרכים שלכם באופן המוצלח ביותר לכל הדעות. טיול מאורגן לפרו יוביל אתכם למדינה אשר מצד אחד ספגה השפעות קולוניאליסטיות חזקות מאד, ומן הצד השני עדיין משמרת מסורות מקומיות של מאות שנים, וכמו כן אתרי טבע רבים אשר יד אדם לא נגעה בהם.

נופים שאין באף מקום אחר

טיול מאורגן לפרו יוביל אתכם בין השאר לאזור של אגם טיטיקקה. מדובר על אגם יוצא דופן בגודלו, אשר מסביבו יש כפרים רבים עם מקומיים אשר עדיין מתפרנסים ממלאכות מסורתיות אשר קשורות ברובן בנהר, ובראשן מדובר כמובן online casino על הדייג. כמו כן, טיול מאורגן לפרו יוביל אתכם לאזורים נוספים כמו ג"ונגל האמזונס העצום, אשר בחלקו נמצא גם בתוך פרו, ובתוכו יש גם שמורות אקולוגיות מיוחדות במינן ויוצאות דופן.

החוויה המיוחדת בקוסקו

אי אפשר לדבר על טיול מאורגן לפרו מבלי לציין את העיר קוסקו. מדובר על עיר יוצאת דופן אפילו במונחים של דרום אמריקה, שכן זו היא העיר העתיקה ביותר ביבשת כולה, וגילה מתוארך באלפי שנים. זו הייתה בעבר בעצם עיר הבירה של אימפריית האינקה העצומה, ועד היום אפשר לראות את השרידים של המבנים המפוארים שלה, אשר בעצם נפגעו רק עם בואם של הקולוניאליסטים.

שפע של כנסיות

כאמור, פרו היא מדינה אשר עברה כיבוש קולוניאליסטי נרחב מאד, וההשפעות התרבותיות של הספרדים מורגשות היטב במדינה. טיול מאורגן לפרו כולל אם כן, גם ביקור בכנסיות השונות אשר פזורות הן בערים הגדולות, והן בכפרים הנידחים. כך, טיול מאורגן לפרו יחשוף אתכם למדינה אשר בה שתי התרבויות מעורבבות אחת בשניה, ויוצרות תרבות אחת מרתקת באופן מיוחד.

This entry was posted in טיולים וחוויות. Bookmark the permalink.