טיול מאורגן לפרו בחורף שלנו

כשהחורף מתקרב אלינו, מן הסתם לא מעט אנשים מחפשים לטוס לאזורים אחרים בחו"ל אשר שם הטמפרטורה חמימה הרבה יותר בעונה זו של השנה. אחד מן המקומות הללו הוא פרו.

פרו ממוקמת בדרום אמריקה מתחת לאזור של קו המשווה. עונות השנה בפרו, כמו ברוב מדינות דרום אמריקה, הן הפוכות לעונות השנה אצלנו ובחצי הכדור הצפוני, ועל כן טיול מאורגן לפרו יצא בעונת החורף אצלנו ולא בעונת הקיץ שלנו. רוב הטיולים המאורגנים לפרו יוצאים בחודשי נובמבר עד מרץ שאז מזג האוויר הרבה יותר נוח לטיולים. בתקופה זו גם טיפוס על הרי האנדים אפשרי, דבר אשר מאד קשה לעשות בחורף המקומי בפרו.

קצת נתונים על פרו

טיול מאורגן לפרו כולל את כל הסידורים הנחוצים לצורך הטיול כך שאתם צריכים רק להגיע וליהנות מן המקום הנפלא. פרו היא מדינה בעלת גבולות עם מדינות רבות ובינהן ברזיל, צ'ילה, קולומביה, בוליביה ואקוודור. גבולות רבים אלה יצרו אינטראקציה מעניינת בין התרבויות השונות ואלה השפיעו את השפעתם על תושבי פרו לאורך הדורות. בפרו גרים כשלושים מליון בני אדם ועיר הבירה שלה היא לימה. לימה משמשת גם כשער הכניסה למדינה עם שדה תעופה מודרני ומשוכלל. טיול מאורגן בפרו כולל גם ביקור בערים חשובות כמו לימה וגם טיולים בטבע הפראי של מדינה זו על כל המשתמע מכך.

טיול מאורגן לפרו – טיול של פעם בחיים

האמת היא שרבים שיוצאים עם טיול מאורגן לפרו חוזרים למדינה מרתקת זו שוב ושוב במהלך חייהם. טיול מאורגן לפרו ייקח אתכם לנופיה המיוחדים של המדינה השזורים בכפרים מקומיים עם שווקים ציוריים של תוצרת חקלאית מקומית והרבה עבודות יד, ואתרים היסטוריים בעלי חשיבות עולמית. בערי פרו תוכלו ליהנות מארכיטקטורה קולוניאליסטית ספרדית ומארכיטקטורה עכשווית. בני פרו מורכבים מצאצאיהם של המהגרים הספרדים שכבשו חלק זה של העולם, מבני המקום האינדיאנים ומגלי הגירה מאירופה ומהמזרח הרחוק שהגיעו אליה עם השנים. ערבוב עמים זה הביא לשילוב תרבויות מיוחד במינו שניכר בהרבה מקומות בארץ רחבת ידיים זו.

This entry was posted in טיולים וחוויות. Bookmark the permalink.