חסכון סלולרי לעסקים

אם אתם בעלי עסק או חברה, ומספקים לעובדים שלכם מכשירי סלולר, לבטח אתם מכירים את תחושת הפלצות ביום קבלת החשבון מספק הסלולר שלכם. בעתה זו נובעת מסכמים אסטרונומיים המשתקפים בחשבונית, וכן מחוסר היכלות המובהק להבין אותה.

גם אם תבחרו לצאת מההסכם עם ספק הסלולר, תגלו, למרבה ההפתעה, כי הדבר כרוך בקנסות גבוהים מאד.

תוכנית חסכון סלולרי לעסקים

תהליך ההתקשרות בין ארגון או חברה, לבי ספק הסלולר, הוא באמצעות הסכם בין שני הצדדים בו מסוכמים עיקרי הדברים. ברוב המקרים יהיה דגש על תעריפי שיחות פנים ארגוניות, על תעריפים של שיחות לחו"ל, גובה דמי המנוי החודשיים, עלויות הודעות טקסט וכדומה.

הטעות הרווחת בקרב עסקים רבים, היא כי אינם קוראים את השורות הקטנות, מקבלים אוסף בלתי ניתן לתיאור של דפי חשבוניות, ומוצאים קושי לעקוב אחר המספרים והפירוט המסתורי משהו של חברות הסלולר. כתוצאה מכך משלמת החברה סכומי עתק לספק הסלולר שלה, סכומים שניתן היה לחסוך אותם.

איך חוסכים בתבונה?

חיסכון סלולרי לעסקים מתחיל כבר בעת חתימת החוזה מול ספק הסלולר שלכם. טרם החתימה חשוב לקרוא בעיון רב את כל הסעיפים, גם אלו המצוינים בקטן מאד. לעתים הניסוח אינו מספיק ברור, וחשוב לוודא את כוונת המנסח, לפני שחותמים.

סעיף שכיח שחברות רבות לא נותנות עליו את הדעת בזמן, הוא הסעיף הנוגע ליציאה מההתקשרות עם ספק הסלולר טרם סיום תקופת ההתקשרות שנקבעה. רק בדיעבד תגלה החברה, כי לא נתנה את הדעת על הסעיף בו נדרש תשלום קנס יציאה בסכום אימתניים, עובדה שתגרום לו להשאר עם ספק הסלולר הקיים, גם אם אינו שבע רצון משירותיו.

סיוע מקצועי

כיום ישנן חברות רבות של חיסכון סלולרי לעסקים המתמחות בסיוע לחברות ולארגונים שברשותם מנויים ומכשירים סלולריים רבים הניתנים לעובדי החברה. הסיוע מתחיל בעיון מדוקדק של פרטי החוזה, שימת דגש על סעיפים כאלו ואחרים שאינם לטובת החברה, בקרה מדוקדקת על החשבוניות הנשלחות מהספק ואיתור שגיאות חיוב, העשויים לחסוך לעסק עשרות אלפי שקלים. עוד מסייעת החברה המקצועית בניהול משא ומתן בנוגע לעלויות השיחות ודמי המנוי, מסייעות בשיפור התנאים הקיימים, וכן מוצאות את הדרכים להפחית את קנסות היציאה במידה והארגון מעוניין לסיים את ההתקשרות עם ספק הסלולר הנוכחי שלו.

This entry was posted in חסכון בסלולר. Bookmark the permalink.