הסרת עין הרע

הסרת עין הרע – סקירת אמונות רווחות

מאת: אורי ברטוב

הסרת עין הרע היא הסרה של אנרגיה שלילית הנדבקת לאדם וגורמת לו עיכובים וחסימות בתחומים רבים  בחייו. כמעט ואין אדם שאין בו עין הרע. theater domain austin לכל אחד יש עין הרע הנובעת מקנאה ומצרות עין של האחר.

הסרת עין הרע נדרשת כאשר הצטברה כמות רבה של אנרגיות שליליות הפוגעות במהלך החיים התקין. כאשר אנו מרגישים כי אנו תקועים, כי דברים שלכאורה נראו טבעיים ופשוטים לא מתקדמים יש מקום לחשוש כי הושמה עלינו עין הרע.

הסרת עין הרע

הסרת עין הרע – על הבעיות ועל הפתרונות

עין הרע גורמת לבעיות בתחומים רבים.

  • בעיות פרנסה – בעיות של פרנסה שלא קרו בעבר או סכסוכים בענייני עבודה בלתי צפויים ולא טבעיים. כאשר עין הרע פוגעת בנו בתחום הפרנסה, היא עלולה ללוות אותנו לכל מקום גם אם נמצא עבודה חדשה או נפתח עסק חדש. הסרת עין הרע תמשוך את קרן השפע ודלת הפרנסה תיפתח.
  • בעיות בזוגיות – במקרים שבהם האנרגיה השלילית שהוטלה עלינו חזקה, עלולות להיגרם בעיות בזוגיות ואפילו להגיע למצב של גירושין. הסרת עין הרע מסירה את החסימות האנרגטיות ומחזירה את האהבה והשלווה לבני הזוג.
  • בעיות בפריון – כאשר האישה אינה מצליחה להיכנס להיריון ללא סיבה רפואית מוחשית יש מקום לחשוש מעין הרע. הסרת עין הרע באמצעות עופרת תיפתח את החסימות האנרגטיות ומרב הסיכויים כי בני הזוג ייפקדו בילדים.
  • בעיות עם חברים או בעבודה – כאשר חברים טובים מפנים אלינו גב ללא סיבה ידועה או חברים לעבודה מתנכלים אלינו ומנסים לפגוע בקידום בעבודה ועוד, יש לחשוש כי פגעה בנו עין הרע. פנייה אל מיסטיקנים העוסקים בתחום של הסרת עין הרע תסייע ותיטיב את המצב.

הסרת עין הרע – איך נוכל להסיר את עין הרע?

  • הסרת עין הרע מתבצעת באמצעות שיטות עתיקות שהוכיחו את עצמן שנים רבות. מחממים בסיר עופרת וכאשר העופרת מתפוצצת נשמע קול חזק ויחד אתו נעלמות כל החסימות האנרגטיות.
  • שיטה נוספת היא ללכת לים, להיכנס למים לספור שבעה גלים ובגל השביעי לשטוף את הידיים והפנים, להביט למרחק ולבקש מהאנרגיות השליליות לעזוב אותנו. אם אנו לא קרובים לים אפשר להיכנס אל כל מקור מים טבעי כמו נהר מעיין מקווה ועוד.
This entry was posted in מיסטיקה ובריאות. Bookmark the permalink.