ארונות לחדר שינה של הילדים

עיצוב חדר השינה של הילדים מחייב שימוש בכמה שיותר פתרונות אחסון. בעזרת פתרונות אחסון ניתן לשמור על סדר וארגון ולשפר את איכות החיים של הילדים. פתרונות אחסון זמינים גם מעודדים את הילדים בעצמם לשמור על הסדר ולהימנע מפיזור החפצים האישיים שלהם ברחבי חדרי השינה. מעבר לכך, הורים יכולים לפתור הרבה בעיות שקשורות לאחסון בעזרת ארונות לחדר שינה של הילדים.

בחירה נכונה של ארונות לחדר שינה נשענת על מספר כללי מפתח. הכלל הראשון הוא למצוא ארונות שיהיו מספיק נוחים, נגישים ובטיחותיים. הנוחות והנגישות של הארונות נמדדת לפי החלוקה הפנימית וגובה הידיות והמגירות, בעוד הבטיחות היא פונקציה של שימוש בחומרי גלם מסוימים. כמו כן, יש לוודא שהרכבת הארונות מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום. הרכבה מקצועית תמנע מהארונות להתפרק ותעזור להורים עצמם לישון בשקט בלילה.

הגדרת צרכים והתייעצות עם הילד

הכלל השני הוא להגדיר צרכים ספציפיים לפני שבוחרים ארונות לחדר שינה. כך ניתן לסנן בין האפשרויות שעל הפרק, לדעת איזה ארונות בכלל רלוונטיים לפי המידות של חדר השינה ועל מה עדיף לוותר. הגדרת צרכים ומטרות יכולה להתבצע באופן עצמאי על ידי ההורים או יחד עם איש מקצוע. בשביל להתייעץ עם איש מקצוע צריך להכיר לאולמות התצוגה ולראות את ההבדלים בין הדגמים הקיימים.

הכלל השלישי והאחרון הוא לערב את הילד בעת הבחירה של ארונות לחדר שינה. התייעצות עם הילד לא רק תעניק לו תחושת עצמאות וביטחון, אלא גם תבטיח את שיתוף הפעולה שלו בעתיד. כמובן שאין טעם להתייעץ עם ילדים בגילאי הגן, אך החל מגילאי בית הספר היסודי ומעלה לא אמורה להיות עם זה שום בעיה.

This entry was posted in עיצובים. Bookmark the permalink.