איפה מומלץ לעשות קורס פילאטיס?

פילאטיס היא שיטת אימון ספורטיבית ושיקומית הצוברת פופולריות בשנים האחרונות בגלל היתרונות הפיזיים הרבים הקיימים בשיטה. אימוני פילאטיס מסייעים לחיזוק והארכת שרירים, בניית מרכז גוף חזק ושיפור בשיווי המשקל.

התרגול בשיטת פילאטיס מגדיל את טווח התנועה של המפרקים תוך שילוב של נשימה ועבודה על יציבות הגב ועמוד השדרה.

הפילאטיס הוא אימון המתאים לכל גיל וכמעט לכל מצב גופני. הוא טוב במיוחד לשיקום מפציעות, מפגיעות וכאבים בגב ואף מתאים לנשים בהיריון.

אם אתם רוצים להתנסות בשיטה וחלקכם אף מעוניינים לעסוק בה באופן מקצועי ולהפוך למדריכים, אולי תשקלו ללמוד ולהתעמק בפילוסופיה שמאחורי השיטה וללמוד את כל ההיבטים של התנועה, השיקום והתרגילים.

ראשית עליכם למצוא קורס מתאים בו תלמדו על השיטה, תבצעו תרגילים ותרגישו את השיטה דרך השרירים שלכם. לאחר מכן תוכלו להחליט על דרככם בעתיד.

איך לבחור מקום ללימודי פילאטיס?

  • ללמוד מהטובים ביותר. מי הם המדריכים המקצועיים ביותר, מהם תרצו ללמוד את השיטה. בררו את רמת ההכשרה שלהם ובאיזה תעודות הם מחזיקים, את הדרך המקצועית שלהם, את השם שלהם בתחום. כדאי לחפש חוות דעת, מתלמידים לשעבר, מהרשת החברתית והאינטרנט. בדקו האם המדריכים הם בוגרי בית הספר.

 

  • תוכנית הלימודים בקורס. קראו בעיון את תוכנית הלימודים המפורטת. בררו מהו הידע המקיף שתקבלו בקורס, רצוי שהחומרים יהיו עדכניים ותקבלו חוברות הדרכה, הדגמות וסרטונים. לשיטת פילאטיס מספר התמחויות, פילאטיס, מזרן, פילאטיס מכשירים, פילאטיס דאנס, פילאטיס שיקומי ועוד. בדקו מה מתוך ההתמחויות נכלל בקורס. העדיפו קורס מעמיק ויסודי מאשר לימודים כלליים וקצרים.

 

  • ידע בתחומים נוספים. האם בית הספר מעשיר את תלמידיו בידע נוסף כמו אנטומיה, פיזיולוגיה של הגוף, ידע בתחום הפיזיותרפיה ותנועת הגוף. בתוכנית להכשרת מדריכים, ילמדו התלמידים, שיטות הוראה ובניית מערכי שיעור, וכן, כלים להבחין בשגיאות בתנועה והדרך לתקן אותן.

 

  • התמחויות והשתלמויות. מהם האפשרויות העומדות בפני בוגרי הקורס להתמחות בתחום מסוים. האם המרכז מאפשר התנסות מעשית כמדריכים בשיטה בליווי מקצועי של מדריכי בית הספר. האם אפשר לעשות השתלמויות לריענון והתעדכנות בידע ובחידושים בעולם הפילאטיס.

 

  • התנסות מעשית. חשיבות גדולה יש לביצוע תרגילים ולהתנסות בשיטה במגוון ההתמחויות הרחב. בדקו את כמות השעות המוקדשות לתרגול מעשי ולסדנאות השונות המתקיימות בבית הספר.

 

  • כיתות קטנות. לימוד בכיתות קטנות מאפשר אווירה אינטימית והקדשת יחס אישי ותשומת לב לכל תלמיד. חשוב במיוחד בעת התרגול המעשי. המדריך יוכל להבחין בטעויות ולתקן באופן יעיל יותר.

 

  • השמה מקצועית לאחר הקורס. כדאי להעדיף בחירת בית הספר אשר מכשיר את תלמידיו להשתלב בתעשייה ואף מסייע להם להשתלב במקצוע. אפשר לבחון זאת על ידי בדיקה של מספר הבוגרים שמועסקים כמאמנים או מדריכים בבתי ספר לפילאטיס.

 

  • נראות המרכז. כדאי לבקר במקום ולראות את מצב כיתות הלימוד, הסטודיו לתרגול, הניקיון של המתקנים במקום ומצבו של הציוד המשמש בשיעורים. האם יש מיזוג ואוורור טוב. המקום צריך להיות מזמין ונעים לשהייה.

 

המגוון הרחב של קורסים לפילאטיס במרכז מרתה פילאטיס עם מדריכות מקצועיות בוגרות המרכז יכניסו אתכם לעולם המקצועי עם גישה ייחודית לתנועה ויציבות.

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס-

http://www.marthapilates.co.il/pilates-teacher-training-course/

This entry was posted in פיזיותרפיה. Bookmark the permalink.