אימון גופני בגיל השלישי

חשיבות אימון גופני

עד כמה חשוב אימון גופני לגוף שלנו? אלפי מחקרים מראים שאימון גופני תורם למערכת החיסונית, תורם רבות למצב הרוח וכמובן שמאריך חיים. רבים נוטים לזנוח את הגוף שלהם ולא טורחים לעשות אימון גופני. אני מכירה המון חבר'ה צעירים שכבר בגילאי ה-30 הצעירים שלהם אינם שומרים על עצמם וכבר נראים כמו מבוגרים יותר ב-10 שנים לפחות, עם קרס משתפכת, עייפות וגב תפוס.

קודם כל, צריך להבין שאימון גופני הוא תוצר של משמעת עצמית. התירוץ הקבוע הוא "מחר אני מתחילה". אבל מחר מגיע וזה לא קורה. ושוב את נמצאת בדיוק באותו מצב בו היית קודם, ללא אימון וללא כושר. לא חבל? יש הוכחות לכך שחודש אחד של התמדה הופך עשיה להרגל ולכן מומלץ להתחיל ולהתמיד חודש אחד בעשייה בלי להתעצל.

אימון גופני בגיל השלישי להצלחת הגוף

איזה אושר להגיע לגלגול השלישי בחיים. יש פנאי, יש רווחה (לרובנו) ואפשר להגשים יעדים שנדחו חיים שלמים. אבל איך אפשר להצליח בזה אם הגוף כושל? אתם רוצים לצאת לטיול, אבל הגוף חלש. אתם רוצים לרוץ אחרי הנכדים, אבל הרגליים עייפות, ושלא לדבר על פעולות בסיסיות שאינכם יכולים לבצע.

אימון גופני בגיל השלישי יכול לסייע מאד ביומיום. כל שצריך לעשות הוא לבצע מספר תרגילים פשוטים מאד וקלים שיכולים לתרום לגוף שלכם. אימון גופני בגיל השלישי מכליל תרגילי איזון ושיווי משקל, תרגילי מתיחות וחיזוק שרירי ליבה. הרי הגיל השלישי נועד לחוויות נעימות, אז למה לא לזרום לשם?

אימון גופני לגיל השלישי – גם בבית

יש אינסוף תרגילים שאתם יכולים לבצע לבד, אבל רצוי לבצע את התרגילים בליווי מוסמך של פיזיותרפיסט. ישנם מכונים שנותנים שירותי טיפולי פיזיותרפיה לגיל השלישי בבית המטופל או בקליניקה. הם להגיע עד לבית שלכם ולתת לכם אימון גופני פרטי. אם אתם מתקשים לצאת מהבית או לא אוהבים לבלות בחברת קבוצות, אתם לא חייבים. תזמינו את אחד הפיזיותרפיסטים הפרטיים אליכם הביתה ותקבלו שירות אישי ונעים מאין כמותו. התמדה של 2-3 אימונים פרטיים בשבוע תעשה עבורכם שינוי בלתי רגיל לחיים.

גוף חזק גם לסבתא

היום, עם האפשרויות הרבות לאימון גופני לגיל השלישי, למה להישאר מאחור? כל סבתא יכולה להיות פעילה. יש לך מספיק זמן לשבת בבית בלי מעש ויש שעה ביום שבה את יכולה לעשות מספר תרגילים שיחזקו לך את הגוף וישפרו לך את איכות החיים, אז למה לא לקחת? כל שעלייך לעשות הוא לקבל החלטה שאת עושה את זה ולא מתעצלת. להתחיל עכשיו אימון גופני לגיל השלישי כי אף פעם לא מאוחר מדי.

פיזיותרפיה לגיל השלישי – מתנה לגוף

This entry was posted in הגיל השלישי. Bookmark the permalink.