איך עובד שואב אבק מרכזי

המטרה: לשמור על הבית נקי בלי להתאמץ יותר מדי

כולנו רוצים לשמור על הבית שלנו נקי מלכלוך ואבק – בשביל הבריאות, הנוחות ואיכות החיים הכללית שלנו. מדובר במטרה לשמה אנחנו מוכנים להשקיע מאמץ ומשאבים רבים – כולל השקעה כספית בשואבי אבק מתקדמים ויקרים. עם זאת, חסרונם של שואבי האבק הביתיים הרגילים הוא בחוסר הנוחות בשימוש בהם – מדובר במכשירים מסורבלים וכבדים המלווים בצינור מסורבל לא פחות, אותם אנו נאלצים לגרור ברחבי הבית בכדי לנקות את כולו. בנוסף יש להחליף בהם פילטרים או שקיות – מה שמגביר את חוסר הנוחות והסרבול בשימוש בהם. בשביל לשמור על ניקיון הבית בלי לשבור את הגב ולהתאמץ יותר מדי – המערכת הנוחה ביותר היא של שואב אבק מרכזי.

הדרך הנוחה ביותר לשמור על ניקיון הבית – שואב אבק מרכזי

שואב אבק מרכזי הוא מערכת שלמה שהתקנתה שלובה יד ביד עם תכנון הבית כולו. המערכת מבוססת על מנוע שאיבה חזק מרכזי – המחובר למערכת צינורות הפזורה ברחבי הבית דרך הרצפה והקירות. צינורות casino spiele השאיבה מחוברים בסופם לשקעי שאיבה – אליהם כל שנותר הוא לחבר צינור ולהתחיל לשאוב בנוחות וביעילות. כך למעשה עונה שואב אבק מרכזי על הצרכים המרכזיים בפתרונות ניקיון ביתיים – יעילות עבודה גבוהה ונוחות שאי אפשר להתחרות איתה.

מה מרכיב מערכת שואב אבק מרכזי והופך אותה ליעילה ביותר?

כאמור, מערכת שואב אבק מרכזי מורכבת ממספר חלקים – מנוע השאיבה, מערכת הצינורות, שקעי השאיבה וצינור השאיבה. אלה אמנם המרכיבים ההכרחיים – אך אפשר לשדרג אותה ולהפוך אותה לנוחה עוד יותר. דרך אחת היא צינורות נשלפים כחלק משקעי השאיבה – שחוסכים את הצורך בהעברת הצינור מחדר לחדר. עוד חלק מומלץ הוא שקעי היעה – שקעים נמוכים בעלי כושר שאיבה חזק, הממוקמים במטבח ומקלים משמעותית את פעולת הטאטוא.

This entry was posted in ניקיון and tagged , , , . Bookmark the permalink.